Texte Biblice Pentru Anul Nou

Posted: January 4, 2010 in Headline
Tags: , ,

Iata cateva texte biblice ce merita citite, memorate si la care va incurajez sa meditati la acest inceput de an. Bineinteles este important sa cititi contextul in care aceste afirmatii au fost facute.

  1. [Isus]Le -a spus şi o pildă: ,,Nimeni nu rupe dintr’o haină nouă un petec, ca să -l pună la o haină veche; altmintrelea, rupe şi haina cea nouă, şi nici petecul luat dela ea, nu se potriveşte la cea veche. (Luca 5:36)
  2. Mai bun este sfîrşitul unui lucru de cît începutul lui… (Eccl. 7:8)
  3. …uitînd ce este în urma mea, şi aruncîndu-mă spre ce este înainte… (Filipeni 3:13)
  4. Dedicați-vă rugăciunii! [In anul care vine.] Vegheați în ea cu mulțumire! (Coloseni 4:2)
  5. Căci Eu ştiu gîndurile, pe cari le am cu privire la voi, zice Domnul, gînduri de pace şi nu de nenorocire, ca să vă dau un viitor şi o nădejde. (Ieremia 29:11)
  6. Căci, dacă este cineva în Hristos, este o făptură (Sau: zidire.) nouă. Cele vechi s’au dus: iată că toate lucrurile s’au făcut noi. (2 Corinteni 5:17)
  7. Vă voi stropi cu apă curată, şi veţi fi curăţiţi; vă voi curăţi de toate spurcăciunile voastre şi de toţi idolii voştri. Vă voi da o inimă nouă, şi voi pune în voi un duh nou; voi scoate din trupul vostru inima de piatră, şi vă voi da o inimă de carne.Voi pune Duhul Meu în voi, şi vă voi face să urmaţi poruncile Mele şi să păziţi şi să împliniţi legile Mele. (Ezechiel 36:25-27)

Leave a Reply

