Cine Conduce Timpul De Inchinare La Intalnirile De Tineret?

Posted: October 13, 2009 in Headline, Lucrarea De Tineret
Tags: , , , ,

lideri inchinareCu cativa ani in urma cand am inceput sa lucrez cu tinerii de la biserica, nu am avut pe nimeni sa conduca timpul de inchinare. Prin timpul de inchinare ma refer la muzica. Din acest motiv muzica nu a facut parte din program decat foarte rar. In timp, Dumnezeu ne-a pus pe inima dorinta de a ne inchina Lui si prin muzica. Din acest motiv am inceput sa cantam acapela – fara instrumente.

La timpul potrivit, Dumnezeu a adus o familie in biserica care avea 2 adolescenti – un baiat si o fata. Baiatul mi-a spus ca el stie sa cante la chiatara. Imediat l-am intrebat daca vrea sa conduca timpul de inchinare de la tieret. Dupa ceva ezitare, mi-a spus ca o sa incerce.

Acea zi a fost ultima zi in care nu am avut pe cineva care sa conduca timpul de inchinare de la tineret. Curand dupa acest pas, alti tineri s-au alaturat si au format un grup de inchinare. Baiatul a terminat liceul si a plecat in armata. Lucrarea merge inainte… Stiind ca va pleca in curand, baiatul i-a incurajat pe alti tineri sa vina sa se implice. In bunatatea lui Dumnezeu a ridicat alti tineri la statutul de lideri de inchinare.

Din aceasta experienta am invatat ca tinerii vor sa fie implicati in lucrare. Cu cat sunt mai implicati cu atat mai bine pentru viata lor spirituala cat si pentru devotamentul lor. Personal doresc sa ii incurajez pe toti liderii de tineret sa ii implice pe tineri in lucrarea de tineret dandu-le responsabilitati. Unii tineri vor fi talentati la muzica, altii la scenete iar altii la computere (creaza un blog pentru grupul de tineri sau o pagina facebook.)

Comments
  1. Alexandru says:

    Nu prea mai sunt astfel de lideri – mentori care sa descopere valori si potential in altii.

Leave a Reply

