Graduare Din Liceu – Slide Show

Posted: May 21, 2009 in D'ale Vietii, Lucrarea De Tineret, Videos
Tags: , , ,

Anul acesta am avut 9 tineri care au terminat liceul. Cu ocazia graduarii am hotart sa facem ceva special pentru ei. In timpul serviciului de Duminica dimineata, i-am numit pe fiecare graduat in parte invitandu-i sa vina in fata bisericii. In acelasi timp am impartasit cu biserica cateva lucruri despre fiecare tanar(a) –  ce au realizat in liceu, in ce activitati au fost implicati, amintiri, precum si planurile de viitor. (Pentru a avea aceasta informatie, cu cateva luni inainte le-am dat fiecaruia un formular.) Pentru a face graduarea din liceu speciala pentru tinerii nostri, am hotarat sa creez un slide show cu fotografii, pe care le-am facut de-a lungul anilor. Acest slide show a fost aratat bisericii dupa prezentarea graduatilor. Filmuletul cu pricina a fost unul dintre cadourile inmanate tinerilor.

Creatia de mai jos a fost facuta cu www.animoto.com

Comments
  1. […] Ca si biserica/ grup de tineret, trebuie sa facem aceasta tranzitie speciala pentru tinerii nostri. Unul dintre lucrurile, pe care le putem face a fost mentionat in articolul http://www.radupg.com/2009/05/graduare-din-liceu-slide-show/ […]

Leave a Reply

