Eu Sunt… 7 Afirmatii Ale Domnului Isus

Posted: May 10, 2009 in Meditatii, Studii Biblice
Tags: ,

isus-cristosCele sapte (7) afirmatii “Eu sunt…” ale Domnului Isus Cristos din eaghelia dupa Ioan:

  1. ,,Eu sînt Pînea vieţii. Cine vine la Mine, nu va flămînzi niciodată; şi cine crede în Mine, nu va înseta niciodată. – Ioan 6:35
  2. ,,Eu sînt Lumina lumii; cine Mă urmează pe Mine, nu va umbla în întunerec, ci va avea lumina vieţii.“ – Iaon 8:12
  3. Isus le -a mai zis: ,,Adevărat, adevărat, vă spun că Eu sînt uşa oilor. – Iaon 10:7
  4. Eu sînt Păstorul cel bun. Păstorul cel bun îşi dă viaţa pentru oi. – Ioan 10:11
  5. ,,Eu sînt învierea şi viaţa. Cine crede în Mine, chiar dacă ar fi murit, va trăi. – Iaon 11:25
  6. ,,Eu sînt calea, adevărul şi viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl decît prin Mine. – Iaon 14:6
  7. Eu sînt adevărata viţă, şi Tatăl Meu este vierul. – Iaon 15:1
Comments
  1. […] Cele 7 afirmatii ale Domnului Isus Cristos despre sine… Pentru a ce citi, mergeti aici. […]

  2. […] Cele 7 afirmatii ale Domnului Isus Cristos despre sine… Pentru a ce citi, mergeti aici. […]

Leave a Reply

