Biblia Si Telefonul Celular

Posted: February 23, 2009 in D'ale Vietii, Meditatii
Tags: ,

Tocmai am primit urmatoarea meditatie de la prietenul meu Adrian Plavada via yahoo messenger. Sper ca gandurile lui Adrian sa starneasca ceva sanatos si duhovnicesc.

Cum ar fi daca am trata Biblia ca pe telefoanele mobile ? Oare le-am purta cu noi mereu, in posete sau in buzunare ? Oare ne-am intoarce dupa ea daca am uitat-o ? Am umbla prin ea de cateva ori pe zi ? Am folosi-o ca sa primim mesaje din textul biblic? Am trata-o ca si cum nu am putea trai fara ea? Oare am darui-o ca si cadou copiilor nostri? Am folosi-o cand calatorim? Am folosi-o in caz de urgente? Si inca ceva, spre deosebire de telefoanele mobile, nu trebuie sa ne facem grija ca vom fim deconectati. Iisus a platit deja factura…in avans !! Rolling Eyes

Comments
  1. Laura says:

    Super faina ideea! Telefoanele au ajuns ceva de nedespartit…..daca e o urgenta iei telefonul in mana si te gandesti pe cine sa suni…si totusi biblia si rugaciunea ar trebui sa fie in situatii de urgenta!!! Asta nu inseamna sa renuntam la telefoane, ci atunci cand il vedem sa ne aducem aminte ca trebuie sa vorbim si cu Dumnezeu si slava Domnului ca semnal exista! Daca Dumnezeu ar avea un telefon vechi cu receptor cred ca l-ar tine ridicat tot timpul pentru noi. Doar sa fim noi constienti de asta…

Leave a Reply

