Dorinta Crestinului La Inceput De An

Posted: January 3, 2009 in Lucrarea De Tineret
Tags:

Oare ce isi doresc crestinii la inceput de an nou? Cei mai putin religiosi probabil ca isi doresc mai multi bani, mai multe lucruri, mai multa atentie, faima, sanatate, etc. Desigur ca si crestinii isi doresc cateva din aceste lucruri… sau poate pe toate. Nici o problema zic eu. Totusi cred ca inaite de aceste lucruri crestinii a trebui sa isi doreasca si altceva… Acest “altceva” de care vorbesc ar trebui sa fie o relatie cu Dumnezeu mai buna, mai stransa, mai reala si mai plina de foc. Nu stiu altii cum sunt, dar asta este ceea ce imi doresc eu in anul care vine.

foc

Comments
  1. xantipa says:

    frumoase ganduri! Spor in urcusul duhovnicesc!

  2. ganditorul says:

    Cred ca le putem avea pe toate astea si multe altele numai daca reusim sa redescoperim Sfanta Scriptura. Consider ca este datoria de baza a generatiei post-revolutie, bombardata cu tot felul de mesaje. Tocmai de aceea am lansat pe blog invitatia la o calatorie prin toate capitolelel Bibliei, timp de un an. Am conceput un plan de citire a Scripturii atat dimineata cat si seara si voi posta regulat mici devotionale. Impreuna putem merge spre tinta!

Leave a Reply

