Un Film Excelent – August Rush

Posted: October 21, 2008 in Videos
Tags:

In categoria filmelor bune cred ca se clasifica si “August Rush”. Deja am vizionat acest fim de cateva ori.

August Rush este povestea unui orfan cu un dar muzical extraordinar. Separat de mama sa de la nastere, Evan are dorinta de a fi reunit cu parintii sai. August Rush (Evan) crede ca muzica, pe care o compune si pe care o canta, ii va aduce pe parintii sai la el.

Daca iubesti muzica, daca esti interesat intr-un film bun, atunci vizioneaza urmatorul preview:

Comments
  1. Camix says:

    Haaa, ce tare. Şi eu am scris despre el acum câteva luni (cu titlul “Testul August Rush”), când l-am văzut. Mi-a plăcut mult atât pentru muzică (din care am şi dat nişte videoclipuri) – de care am şi făcut rost imediat după vizionare – cât şi pentru credinţa care trece dincolo de orice matematică.

    A, da, one more thing: m-am uitat şi la Facing the Giants ieri. În afară de mici momente de interpretare a rolurilor şi puţin forţată pe alocuri acţiunea, e foarte motivant şi captivant.

    Vroiam neapărat Fireproof, dar e prea repede pentru oradea.😦

  2. radupg says:

    🙂 Ai dreptate, “Facing the Giants” este un diferit. Asta deoarece toti actorii sunt amatori/voluntari si neplatiti. Fireproof este mult mai bun – Kirk Cameron este singurul actor crestin de profesie. Toti ceilalti sunt amatori. Este superb – am avut lacrimi in ochii tot timpul.

  3. Da..si mie mi-a placut, dar inca nu am reusit sa fac rost de niste clipuri. Ma ajuti si pe mine, Camix?

  4. radupg says:

    Personal nu am clipuri… dar m-as duce pe http://youtube.com si as cauta (search) acolo.

  5. Camix says:

    Nu am văzut abia acum întrebarea lui Team Building, mersi că ai răspuns atunci.🙂

  6. loly says:

    un alt film super fain este "The blind side" .. merita vazut! apropo.. maybe va ajuta situl http://www.movie25.com unde se pot viziona filme online gratuit🙂

  7. yoyo says:

    un alt film super pentru tineri care cred ca merita vizionat intr-o seara de tineret este “To save a life”…aici este un link unde puteti viziona filmul .. http://www.cinemaxx.ro/film/to-save-a-life-video_

  8. adi says:

    Intradevar August Rush este un film interesant despre muzica si te ajuta sa intelegi un pic ce inseamna un geniu muzical. Insa daca este atat de bun pt serile de tineret, de ce nimeni nu ia seama ca acest film PROMOVEAZA RELATIILE SEXUALE PREMARITATE, FLIRTUL, IDEEA DE A TRAI CLIPA….. incercati sa depasiti un pic euforia romantica produsa de film si analizati-l din prisma Bibliei si apoi vedeti daca il mai puteti promova asa de usor.

Leave a Reply

