Drumetie De Toamna Cu Grupul De Tineri

Posted: October 21, 2008 in Lucrarea De Tineret
Tags: ,

Toamna este un anotimp superb. Cui nu ii place sa umble prin parc lasandu-se incantat de culorile aurii ale toamnei? Imaginati-va o drumetie in padure…

Recent am planificat o excursei de toamna pentru grupul nostru de tineri. Inainte de a merge am rugat pe cineva care cunoaste imprejurimile, copacii si locurile cele mai bune pentru o excursie de toamna, sa ne dea cateva sfaturi si sa ne acomanieze.

Tinerii care au reusit sa participe au fost fascinati. Cei care au adus aparate foto, nu se puteau opri din a face poze. La un moment dat ne-am oprit si am macat pachetul, pe care l-am dus cu noi. In acea dupa-amiaza, cativa nori si-au facut aparitia pe cer… Pentru a evita ploaia si noaptea, am hotarat sa ne intoarcem la masini… si mai apoi acasa.

O astefel de activitate nu costa nimic, insa este excelenta pentru partasi si pentru iesirea din monoton.

Leave a Reply

