Ce Cuvant Te-ar Descrie Cel Mai Bine? De Ce?

Posted: September 15, 2008 in D'ale Vietii
Tags: ,

Ce cuvant te-ar descrie cel mai bine? De Ce? Personal cred ca unul din din cuvintele care m-ar descrie este cuvantul “mic” in toate nuantele lui. Sunt cel mai mic din familie – ultimul nascut. Am fost pentru o vreme cel mai mic dintre amicii cu care am crescut – unii dintre noi cresc mai incet. Satul din care vin este un sat mic. Scolile la care am mers sunt scoli mici – ca numar de elevi/studenti si cadre didactice. Clasele in care m-am gasit in timpul scolii au fost mici si ele – cel mai mic numar de elevi. Bisericile in care am slijit si slujesc sunt si ele mici.
Adevarul este ca sunt mandru de familia in care m-am nascut, de satul din care vin, de scolile la care am studiat si de bisericile unde slujesc. Cuvantul “mic” nu ma deranjaza – suntem prieteni buni. Ah, tocmai mi-am amintit de o zicala, “Marimea unui om se masoara de la gat in sus”.

Leave a Reply

