Pune-ti Viata Pe O Fundatie Solida

Posted: August 27, 2008 in Studii Biblice
Tags:

Saptamana trecuta am vorbit cu tinerii despre importanta unei fundatii solide pentru viata. Tinerii si adolescentii sunt la inceput de viata si se gandesc la ce fel de viata vor sa aiba. De asemenea se gandesc la modul in care vor sa isi atinga telurile. Iata de ce cred ca este important ca sa le oferim intelepciune din biblie.

Inainte de a le spune ce text o sa citim, le-am aratat un video si apoi i-am intrebat daca pot ghici ce pasaj (pilda) o sa citim. Am fost placut surprins sa aflu ca au fost cativa dintre ei care au stiut.

Iata filmuletul:

Pasajul biblic se gaseste in Matei 7: 21-29 – “Casa zidita pe stanca”

Iata cateva din puntele pe care le-am abordat:

a) Intelepciunea este mai buna decat prostia – un om intelept va alege o fundatie solida pentru viata lui. A construi cu pietre este mai greu decat a construi cu/ in nisip. Piatra cea mai importanta din viata; piarta vie pe care orice om trebuie sa isi zideasca viata este Domnul Isus Cristos. (1 Pet. 2:4; 6) Piatra din capul unghiului a fost lepadata deoarece zidarii nu au considerat-o importanta. Motivul pentru care multi oameni Il resping si leapada pe Cristos este acelasi, nu Il considera important pentru viata lor.

b) Crede in adevarul absolut (crede ca exista adevar absolut) – adevarul este tare ca o stanca. “Adevarul relativ” este precum nisipul; nu va rezista in furtuna. Iata cateva adevaruri absolute (lista nu este completa): Dumnezeu este singurul Dumnezeu adevarat; Eu (Tu) nu esti Dumnezeu; Tot ce am vine de la Dumnezeu; Fara mantuire si iertarea oferite de Domnul Isus nimeni nu poate vedea si intrea in Imparatia Cerurilor; Intr-o zi lumea va fi judecata de Cristos Domnul.

c) Fa voia lui Dumnezeu – voia lui Dumnezeu este buna si ii va beneficia pe cei care o fac.

Incheie citind pasajul din 1 Corinteni 3:10-14

Leave a Reply

