Esti Multumit Cu Viata Ce O Ai?

Posted: August 19, 2008 in Videos
Tags:

Marturia si viata pe care Nick Vujicic o are este foarte puternica. Adevarul este ca Dumnezeu ne-a creat exact asa cum suntem. In momentul in care intelegem si acceptam acest adevar devenim liberi. La o prima vedere (o privire superficiala a lucrurilor) am avea tendinta sa spunem ca Dumnezeu nu poate folosi pe cineva ca si Nick (fara maini si fara picioare). Hai sa ne mai gandim inca o data… Atunci cand Dumnezeu cheama pe cineva, Dumnezeu echipeaza.

Nick este un barbat plin de viata si de speranta, un om pe care Dumnezeuil foloseste in toata lumea.

Pentru mai multe detalii despre Nick si lucrarea pe care el o desfasioara, vizitati www.lifewithoutlimbs.org

Comments
  1. elena says:

    si noi am fost foarte impresionati de povestea lui si motivati sa fim multumiti cu ce suntem si cu ce am primit. doamnele de la grupul meu de femei sunt tinere, dar pensionate de boala si asta le facea sa fie cartitoare si nemultumite, dar de cand au vazut marturia lui Nick, si-au schimbat total atitudinea, pentru ca au inteles ca putem sluji asa cum suntem pt ca Dumnezeu ne-a lasat asa cu un scop. am invatat sa ne legam mai strans de Dumnezeu, am invatat dependenta totala de El. noua ne-a folosit aceasta marturie.

  2. radupg says:

    Parerea mea este ca atunci cand suntem multumiti suntem mai fericiti. Ceea ce este trist este ca devenim din ce in ce mai nemultumiti…

Leave a Reply

