Teme Blogger Noi, Sabloane Blogger Profesionale

Posted: August 15, 2008 in Programe Free

Cele mai noi si bune teme (sabloane) blogger. Daca ai un blog cu google (blogger.com) si doresti sa ii schimbi infatisarea, de acum poti gasi o varietate de sabloane gratuite. Unele teme blogger au 3 coloane iar altele au 2 coloane.

Pentru a viziona si descarca cele mai noi si mai bune teme blogger, vizionati site-ul bloggertricks.com

Demo Pepper

Toate aceste sabloane (teme) blogger pot fi testate si descarcate la adresa bloggertricks.com

Comments
  1. […] tema (template) blogger care sa iti placa. Din ce in ce apar tot mai multe teme blogger gratuite – aici si aici veti gasi cateva sabloane blogger excelente. Dupa ce ai gasit tema preferata, descarca-o pe […]

  2. elena says:

    ce stiu eu e ca de o saptamana, cu update-urile astea de la blogger nu mi-am mai putut deschide blogul. cineva mi-a zis azi sa schimb browserul si abia acum am putut intra. nu i-am dat nicicum de capat. oare setarile noi de care vorbesti apar in meniul meu?

  3. radupg says:

    Elena,

    Mi-am deschis si eu un blog cu blogger.com in urma cu ceva timp. Din fericire nu am intampinat nici o greutate. Adevarul este ca uneori, cei de la google face anumite modificare si setari, timp in care serviciile oferite de ei (blogger in acest caz) pot sa nu functioneze.
    Setarile noi le vei vedea in mod special atunci cand vei adauga un “Page Element”.

  4. elena says:

    ok, mersi, mai incerc.

  5. radupg says:

    Ce browser folositi? Firefox, este cel mai bun. Internet explorer este deficitar… din pacate. Pentru a descarca firefox mergeti aici: http://www.radupg.com/soft-si-computere/nou-firefox-3-cel-mai-bun-web-browser/

Leave a Reply

