De Ce Este Prostia Fascinanta?

Posted: August 12, 2008 in Videos
Tags: ,

De ce este prostia fascinanta? Iata o intrebare la care nu am un raspuns… Adolescentii in mod special sunt atrasi de comportamentul bizar al celor de o seama cu ei. Unii tineri zic ca este fun (distractiv) iar altii zic ca este diferit (probabil ca viata lor este monotona). In opinia mea, marea majoritate a adolescentilor se antreneaza in activitati necuviincioase si periculoase deoarece vor sa fie acceptati si placuti de prieteni.

Ideal ar fi ca noi toti sa invatam din prostia altora si sa nu o repetam. Realitatea este ca marea majoritate nu vor sa invete din prostia altuia… mai degraba vor sa o repete. Nu tot asa este cu sfintenia si cu buna purtare. Nu este cool (misto, beton) sa copiezi bunul comportament. De ce?

Comments
  1. elena says:

    si eu am avut certuri zdravene cu fiul meu cand era la varsta razvratirii si ma tot intreba de ce eu nu pot accepta hainele lui rupte si atarnate si piecingurile lui cand toti prietenii il accepta si il plac asa?! nu am reusit sa-l conving ca prietenii nu-l plac asa, ci rad de el si ca prieteni iti sunt doar aceia care iti spun adevarul si iti vor binele…. tinerii de azi nu mai au modele. chiar si noi, cei de varsta a doua inca nu ne-am dezmeticit bine dupa revolutie, nu ne vine usor sa ne adaptam la toate schimbarile astea vertiginoase asa ca nu le suntem de prea mare ajutor. ca sa nu mai zic de biserici, unde li se cere o anumita tinuta si decat sa se conformeze mai bine nu mai merg…

  2. radupg says:

    Draga Elena,

    Sunt de acord cu tine ca tinerii de azi nu au modele demn de urmat si acest lucru este foarte trist. Intr-o carte, pe care o citesc, autorul observa ca motivul numarul unu pentru care multi tineri (si adulti) nu mai merg la biserica este ca ei nu l-au intalnit pe Dumnezeu in mod personal in biserica. Atunci cand cineva care o experienta personal cu Dumnezeu, viata arata altfel.

Leave a Reply

