Dracul M-a Facut… Nu-i Vina Mea

Posted: August 5, 2008 in Videos
Tags: , ,

Oare de cate ori il invinuim si noi pe diavol… Am auzit o istorioara despre un calugar care a hotarat sa posteasca o vreme mai indelungata. Dupa cateva zile lungi de post fara mancare, calugarul a flamanzit. In cele din urma a hotarat sa friga un ou pe o lingura incalzita de o lumanare. Ca prin minune, superiorul calugarului a dat buzna in chilie surprinzandu-l pe calugar in flagrant. “Nu este vina mea”, s-a grabit sa spuna calugarul. “Diavolul m-a facut”. “Mie nici nu mi-a venit o asa idee”, a raspuns diavolul.

Toma Caragiu imi aminteste de cartea lui C. S Lewis – “Scrisorile lui Zgandarila” (Screwtape Letters)

Comments
  1. elena says:

    da, fain, “pardon de Aleluia!”.🙂
    mi-a amintit de alte vremuri.
    aseara la un film politist, agentii isi puneau intrebarea daca nu cumva criminalul avusese alt fel de ajutor, iar un alt agent i-a atentionat: ai grija, ca daca crezi in unul, trebuie sa crezi si-n Celalalt!🙂

Leave a Reply

