Scrie Psalmi – Idee De Studiu Biblic

Posted: July 30, 2008 in Lucrarea De Tineret
Tags:

Pentru a diversifica putin lucrurile si pentru a rupe obisnuinta, la una din intalnirile de tineret puteti incerca urmatorul exercitiu. Doresc sa va asigur ca am incercat acest exercitiu intr-un grup mai mic si a fost foarte bine primit.

Citind in cartea psalmilor am ajuns la concluzia ca si noi azi incercam aceleasi emotii precum cei care au scris psalmii. Si noi avem emotii de teama, frica de moarte, disperare, depresie, iubire, exuberanta, etc De asemenea, avem intrebari existentiale precum cei din vechime (vezi Ps 8.)

Asadar am cautat in cartea psalmilor cati psalmi care sa exemplifice emotiile mentionate mai sus. Dupa ce am impartasit cu grupul versetele de rigore, le-am spus ca in urmatoarele 10-20 de minute vom scrie psalmi. (Inainte de intalnire am pregatit suficienta hartie si creioane pentru intregul grup.) Le-am explicat ca psalmii lor personali nu trebuie sa aiba rima (nu toata lumea are inclinatii poetice).

Dupa ce toata lumea a terminat de scris, i-a intrebat daca vor sa impartaseasca cu grupul ceea ce au scris. Spre bucuria mea majoritatea au hotarat sa citeasca psalmul scris. Am fost imbogatit!

Daca incercati acest exercitiu, va rog sa lasati un comentariu… ar fi interesant sa stim ce s-a intamplat. Multumesc!

Comments
  1. Archie says:

    o sa incerc chestia asta. Cat despre succesul/eficienta acesteia .. marturisesc ca dintre cuvintele postului tau mi-a zambit sireata Andreea Marin de la “Surprize Surprize!” Cred ca ma asteapta o surpriza si pe mine la sfarsitul orei de “compunere” :))) Cheers ^^

Leave a Reply

