Poetul Traian Dorz – Amintiri Despre Sfinti

Posted: July 29, 2008 in D'ale Vietii, Videos
Tags: ,

Am avut privilegiul sa cresc intr-un sat vecin satului unde s-a nascut si a trait pentru o vreme poetul Traian Dorz. Ca si copil nici nu am stiut ca Traian Dorz exista. Din motive nestiute, nimeni din familie sau din sat nu au vorbit despre el.

Dupa ce am devenit crestin – imediat dupa moartea lui Traian Dorz – i-am auzit pe crestinii din biserica vorbind despre el si despre suferinta, pe care a indurat-o. Incetul cu incetul am descoperit poeziile lui Traian Dorz. Oricine va citi creatiile sale, se va imbogati. La cativa ani dupa moartea sa, a aparut o publicatie intitulata “Hristos Marturia Mea”, pe care am citit-o cu mare placere. Am fost dezamagit si putin manios pe cei care l-au stiut, dar care au tacut. Multi au tacut de teama de a nu fi asociati cu el.

Tare mi-as mai fi dorit sa stau la picioarele acestui sfant… sa ii ascult povestea, intelepciunea si poeziile.

Timp de 2 ani dupa ce Traian Dorz a murit, am continuat sa merg la scoala cu clasele V-VIII din localitatea Mizies. In drum spre scoala eu si prietenii mei aveam de trecut pe langa mormantul lui Traian Dorz. Adeseori ma opream si ma gandeam la acest om… si am fost inspirat sa Il iubesc pe Domnul Isus Cristos cu viata mea intreaga.

Azi am avut placerea sa descoper un video in memoria fratelui Traian Dorz publicat de Oastea Domnului. (Multumesc “Amintiri Cu Sfinti”)

Leave a Reply

