Animoto Free, Creaza Video De Mare Calitate

Posted: July 18, 2008 in Fotografii, Programe Free
Tags: , , , , ,

Personal iubesc tehnologia si ori de cate ori gasesc ceva de calitate consider ca merita impartasit. Zilele trecute am descoperit un web site numit ‘ANIMOTO.COM‘. Creat de producatorii de film, acest site promite sa te ajute sa creezi video de mare calitate in doar cateva minute.  In cele din urma am hotarat sa ma inscriu (pe gratis).

Trebuie sa recunosc ca am fost pur si simplu uimit de calitatea filmuletului, pe care l-am produs. Recomand animoto.com cu mare caldura. Inscrierea este FREE. Ce trebuie sa stiti este ca filmele (video) de 30 de secunde sunt gratuite. Cei interesati in a produce video de o mai mare durata vor trebui sa plateasca.

Mai jos puteti viziona prima mea productie!

Comments
  1. flory says:

    vreau si yo 1 program pt mod poze

Leave a Reply

