Cateva Lucruri, Pe Care Le-am Adus Din Tabara

Posted: July 15, 2008 in Meditatii
Tags:

Saptamana trecuta am fost cu tinerii in tabara. A fost super! Muzica, studiul biblic si inchinarea au fost la inaltime.

Cei care au condus timpul de inchinare ne-au spus ca intentia lor a fost aceia de a ne ajuta sa ne rugam prin cantare. Superb! Toate cantecele au fost mai degraba rugaciuni pe muzica moderna.

Pastorul taberei a facut o treaba excelelnta. Printre altele a facut urmatoarea afirmatie cu care agreez total, “Tu poti fi atat de aproape de Demnezeu cat doresti.” Cu alte cuvinte, Dumnezeu nu pune o limita de distanta intre El si noi. Domnul Isus doreste sa fim foarte aproape de El. Noi hotaram cat de aproape vom fi de Dumnezeu.

In timpul studiului de dimineata am vorbit despre cateva pilde spuse de Domnul Isus. Una dintre else este pilda semanatorului.

El le -a vorbit despre multe lucruri în pilde, şi le -a zis: ,,Iată, sămănătorul a ieşit să samene. Pe cînd sămăna el, o parte din sămînţă a căzut lîngă drum, şi au venit păsările şi au mîncat -o. Altă parte a căzut pe locuri stîncoase, unde n’avea pămînt mult: a răsărit îndată, pentrucă n’a găsit un pămînt adînc. Dar, cînd a răsărit soarele, s’a pălit; şi, pentrucă n’avea rădăcini, s’a uscat. O altă parte a căzut între spini: spinii au crescut, şi au înecat -o. O altă parte a căzut în pămînt bun, şi a dat roadă: un grăunte a dat o sută, altul şaizeci, şi altul treizeci. (Matei 13)

Intrebarea adresata a fost, “Ce fel de pamant esti tu?” Am ajuns la concluzia ca sunt un pamant bun – orice credincios este pamant bun. Ca si copil am crescut la tara si am observat ca buruienile cresc chiar si in pamantul bun. Iata de ce chiar si crestinii se lupta cu “buruienile” – pacatele de tot felul.

O alta intrebare a fost, “Ce crezi ca vrea Dumnezeu sa planteze in pamantul vietii tale?” Imediat m-am gandit ca posibil sa fie vre-o relatie, sau poate o chemare… Dupa mai mult timp am ajuns la concluzia ca Dumnezeu deja a plantat ceva foarte bun in viata credinciosului, Duhul Sfant. Prin urmare eu ca si credincios trebuie sa Il las pe Duhul Sfant sa aduca roada Sa buna in viata mea…

Roada Duhului, dimpotrivă, este: dragostea, bucuria, pacea, îndelunga răbdare, bunătatea, facerea de bine, credincioşia, blîndeţa, înfrînarea poftelor. Împotriva acestor lucruri nu este lege. (Galateni 5:22)

Leave a Reply

