Despre Plecarile In Misiune

Posted: July 1, 2008 in Lucrarea De Tineret
Tags: ,

Saptamana trecuta am fost plecat cu tinerii in misiune. Dumnezeu a binecuvantat lucrarea, pe care am facut-o. De luni si pana vineri – orele 9:00am-12:00(noon)- am lucrat cu copii intre 4 si 10 ani. In prima zi am avut 32 de copii iar la sfarsitul saptamanii am avut 49 de copii.

Ininte de a pleca in misiune ne-am pregatit extrem de bine. Pentru a ne asigura ca toata lumea si-a facut partea ne-am intalnit de cateva ori pentru a comunica detaliile necesare. In timpul intalnirilor, le-am cerut tinerilor sa impartaseasca marturia personala cu tot grupul inainte de a pleca in misiune. (De fapt le-am cerut sa isi scrie marturia personala – adevarul este ca atunci cand iti scrii marturia personala, descoperi ca ai mult mai mult de spus si ca gandurile iti sunt organizate. Unul dintre tineri nu a scris-o… prin urmare marturia lui personala a fost jalnica.)

Pentru cei care planuiesc sa mearga in misiune pentru o saptamana sau mai mult, sfatul meu este sa fiti organizati. Ofera grupului cat mai multa informatie – unde mergeti, cat stati, unde veti dormi, unde pot face dus, ce anume sa aduca cu ei, cat costa, daca le trebuie bani in plus, etc.

Pe de alta parte, ca si lider va trebui sa ai un program zilnic: la ce ora sa se trezeasca, la ce ora este micul dejun, ce anume sa va face in timpul misiunii, activitati de seara, timpul liber, etc.

Leave a Reply

