Am Taiat Urechea Pacatosului

Posted: June 13, 2008 in Meditatii
Tags:

Te-ai intrebat vre-odata de ce pacatosii din sfera ta de influienta nu aud vestea buna a evangheliei? Eu m-am intrebat… Desigur ca fiecare om este responsabil pentru alegerile sale si pentru modul in care el sau ea raspunde Duhului Sfant. De ce nu aud pacatosii din jurul nostru vocea Duhului Sfant? Iata o explicatie interesanta, pe care am auzit-o de curand. De foarte multe ori in zelul si intentiile noastre bune se intampla sa taiem urechile pacatosilor cu care avem a face. Cum poate cineva fara urechi sa auda ceea ce le spunem.

Petru a avut si el intentii bune cand a taiat urechea lui Malhu. “Simon Petru, care avea o sabie, a scos -o, a lovit pe robul marelui preot, şi i -a tăiat urechea dreaptă. Robul acela se numea Malhu.” (Ioan 18:10)

El a crezut ca I-a facut un favor Domnului Isus. Din pacate el a complicat situatia. Ce bine ca Domnul Isus Cristos a fost pe aproape sa il rezolve per slujitorul marelui preot.

Cate urechi zici ca ai taiat in ultimul timp prin comportamentul tau? da stiu este o intrebare care ni se adreseaza noua tuturor… Am fost temptat sa adaug un poll, dar m-am razgandit. Poate ca e mai bine sa raspundem in inima.

Leave a Reply

