Bloguitul – Desertaciune A Desertaciunilor

Posted: June 11, 2008 in D'ale Vietii
Tags:

In Eclesiat 2:1-10 citim despre toate lucrurile, pe care Solomon le-a incercat in cautarea dupa fericire.

Iata o scurta recapitulare a acestei liste de lucruri, pe care acest om intelept le-a incercat:
1Am zis inimii mele: ,,Haide! vreau să te încerc cu veselie, şi gustă fericirea.“ Dar iată că şi aceasta este o deşertăciune.

2Am zis rîsului: ,,Eşti o nebunie!“ şi veseliei: ,,Ce te înşeli degeaba?“

3Am hotărît în inima mea să-mi veselesc trupul cu vin, în timp ce inima mă va cîrmui cu înţelepciune, şi să stărui astfel în nebunie, pînă voi vedea ce este bine să facă fiii oamenilor supt ceruri, în tot timpul vieţii lor.

4Am făcut lucruri mari: mi-am zidit case, mi-am sădit vii;

5mi-am făcut grădini şi livezi de pomi, şi am sădit în ele tot felul de pomi roditori.

6Mi-am făcut iazuri, ca să ud dumbrava unde cresc copacii.

7Am cumpărat robi şi roabe, şi am avut copii de casă; am avut cirezi de boi şi turme de oi, mai mult de cît toţi cei ce fuseseră înainte de mine în Ierusalim.

8Mi-am strîns argint şi aur, şi bogăţii ca de împăraţi şi ţări. Mi-am adus cîntăreţi şi cîntăreţe, şi desfătarea fiilor oamenilor: o mulţime de femei.

9Am ajuns mare, mai mare de cît toţi cei ce erau înaintea mea în Ierusalim. Mi-am păstrat chiar înţelepciunea.

10Tot ce mi-au poftit ochii, le-am dat; nu mi-am oprit inima dela nicio veselie, ci am lăsat -o să se bucure de toată truda mea, şi aceasta mi -a fost partea din toată osteneala mea.

De cand a trait Solomon lista s-a marit considerabil. Credeti ca Solomon ar fi adaugat bloguitul la lista de mai sus?

Leave a Reply

