Psalmi de Inchinare si Lauda

Posted: June 2, 2008 in Uncategorized
Tags: ,

Weekend-ul trecut am mers la munte impreuna cu tinerii de la biserica. Scopul principal a fost un studiu despre inchinare. Mai intai am abordat inchinarea personala. Dupa aceia am vorbit despre inchinarea colectiva. A fost extraordinar!

Sambata dimineata i-am provocat pe tineri sa citeasca Psalmii 95-100. Acesti psalmi sunt psalmi de lauda si inchinare. Personal m-am gandit la versetul 4 din psalmul 95 – “El ţine în mînă adîncimile pămîntului, şi vîrfurile munţilor sînt ale Lui..”

Cabana in care am stat are o priveliste extraordinara. Pentru a intelege mai bine la ce ma refer am sa postez o fotografie a muntelui la care m-am gandit si la care m-am uitat dupa ce am citit acest verset.

Leave a Reply

