Fii Productiv Cand Esti In Situatii Neplacute

Posted: May 19, 2008 in Uncategorized
Tags: ,

Ce faci cand te gasesti in situatii neplacute? Ce ne invata biblia sa facem atunci cand ne gasim in circumstante mai putin placute? Desigur ca primul gand care ne vine este sa fugim de astfel de situatii. Potrivit pasajului din Ieremia 29:4-9 trebuie sa stam in situatiile sau circumstantele pe care Dumnezeu le ingaduie si sa devenim productivi acolo unde ne gasim.
Atunci cand Dumnezeu a trimis mesajul din Ieremia 29, poporul Israel se gasea in captivitate… intr-o situatie foarte neplacuta.


Iata ce le spune Dumnezeu sa faca:

4,,Aşa vorbeşte Domnul oştirilor, Dumnezeul lui Israel, către toţi prinşii de război, pe cari i-am dus din Ierusalim la Babilon:

5,Zidiţi case, şi locuiţi-le; sădiţi grădini şi mîncaţi din roadele lor!

6Luaţi-vă neveste, şi faceţi fii şi fiice; însuraţi-vă fiii, şi măritaţi-vă fetele, să facă fii şi fiice, ca să vă înmulţiţi acolo unde sînteţi, şi să nu vă împuţinaţi.

7Urmăriţi binele cetăţii, în care v’am dus în robie, şi rugaţi-vă Domnului pentru ea, pentrucă fericirea voastră atîrnă de fericirea ei!

8Căci aşa vorbeşte Domnul oştirilor, Dumnezeul lui Israel: ,Nu vă lăsaţi amăgiţi de proorocii voştri, cari sînt în mijlocul vostru, nici de ghicitorii voştri; n’ascultaţi nici de visătorii voştri, ale căror visuri voi le pricinuiţi!

9Căci ei vă proorocesc minciuni în Numele Meu. Eu nu i-am trimes, zice Domnul.“

Leave a comment