Traim intr-o cultura in care imaginile ocupa un rol extrem de important. Experti in marketing stiu acest lucru si din aceasta cauza folosesc imaginile pentru a-si promova agenda.
Ca si lideri de tineret nu cred ca trebuie sa ne punem capul in nisip ci mai degraba sa folosim aceste reclame/imagini pentru a comunica tinerilor nostri diferenta dintre mesajul culturii si mesajul Bibliei.
Aceasta imagine este o reclama pentru ‘Trojan Condom’ ce a aparut in Iulie 2007 in ‘Blender’, p.73. Reclama de fata arata o gramada de porci la un bar band si stand de vorba cu femei iritabile. De asemenea, reclama arata un barbat si o femeie stand in picioare langa bar. In partea de jos a imaginii citim, “EVOLUEAZA. FII UN OM. FOLOSESTE UN PREZERVATIS INTOTDEAUNA. NIMANUI NU II PLAC PORCII”.
Aceasta reclama poate fi folosita pentru a vorbi cu tinerii despre valorile si atitudinile culturii in care traim cu privire la prietenie si sexualitate. (Pentru mai multe imagini si informatii pe aceasta tema vizitati: cpyu.org)