Nasul si Balonul

Posted: February 3, 2008 in Jocuri
Tags:

Pentru acest joc iti trebuiesc cateva baloane. Ideal de jucat in fata unei audiente.
Alege nu mai mult de 3-4 voluntari. Intreaba daca exista cineva, care are plamani buni si care crede ca poate umfla un balon. Dupa ce voluntarii au venit in fata publicului, da fiecaruia cate un balon. Spune-le ca la start vor trebui sa umfle balonul si ca primul care va umfla balonul va fi castigator. (Un mic premiu ar fi ideal… asta daca exista posibilitatea.)
Inainte de a da startul, anunta-i ca vor trebui sa umfle balonul cu nasul…:)))) Este posibil ca aici sa pierzi din participanti. Daca doresti, poti alege pe altcineva din public.

Comments
  1. top says:

    eu as face asta doar ca sa rad de ei =))

  2. radupg says:

    Rasul e bun… Biblia spune ca rasul e un medicament bun pentru inima. (“O inim? vesel? este un bun leac – Proverbe 17:22”)

  3. Laura says:

    Am incercat jocul si a fost haios.
    Insa am avut surpriza ca unul dintre tineri sa umfle balonul pana s-a spart.
    Am fost luata prin surprindere! Nu am avut premiu pentru acest joc. Eram sigura ca nimeni nu va putea sa umfle balonul pana se sparge! Au ras ei mai mult de mine decat eu de ei! Ceilalti au uflat balonul cu paiul.
    Merita incercat!

Leave a Reply

