Cenusa Trecutului

Posted: January 5, 2008 in Meditatii

La inceput de an 2008 am vorbit cu tinerii mei despre importanta sfatului lui Pavel din Filipeni 3:13-15“…fac un singur lucru: uitînd ce este în urma mea, ?i aruncîndu-m? spre ce este înainte, alerg spre ?int?, pentru premiul chem?rii cere?ti a lui Dumnezeu, în Hristos Isus. Gîndul acesta dar s? ne însufle?easc? pe to?i, cari sîntem des?vîr?i?i.”
A lasa trecutul in trecut este uneori o chestiune foarte dificila. De aceia i-am incurajat pe tineri sa scrie pe o foaie de hartie lucrurile, pe care isi doresc sa le lase in 2007 (dezamagiri, durere, esecuri, chiar si succes). La sfarsitul intalnirii am adunat toate hartiile si le-am pus intr-o galeata de metal cu scopul de a le arde. Dupa ce am mers afara, ne-am adunat in jurul galetii si i-am dat foc. Simbolismul acestui moment a fost extrem de important pentru unii din tineri. Pentru un moment am privit cenusa trecutului si apoi am incheiat cu rugaciune.

Leave a Reply

