Poezie De Craciun

Posted: December 23, 2007 in Lucrarea De Tineret
Tags: ,

Ca si copil am fost binecuvantat sa o am pe Corina Mihoc ca si invatatoare de scoala duminicala. Intr-un an (nu imi amintesc ce an a fost), Corina a pregatit grupul de copii de la Talpe (Bihor) pentru un program de Craciun. Fiecare copil a avut de memorat o strofa sau doua de poezie, precum si cateva versete biblice. Poezia, pe care am avut-o de memorat mi-a ramas intiparita in minte pana in ziua de azi. Din pacate nu stiu titlul poeziei si nici autorul.

“Dar azi cand vrei din nou sa vii
Viata noastra s-o invii
Si s-o ‘nsenini
Apoi s-o duci in slavi albastre
Ma ‘ntreb cu ‘ngrijorare
Te vom primi noi oare
In casa inimilor noastre
Pe jilturi moi?
Sau fara teama si senini
Te vom trimite-n grajd la boi
Precum ti-am impletit tot noi
Cununa cea de spini”.

Leave a Reply

