Joc De Craciun

Posted: December 11, 2007 in Jocuri
Tags:

De Craciun cand tinerii se aduna impreuna, jocurile sunt binevenite. Acest joc este unul simplu si in acelasi timp capabil sa ii angajeze pe toti tinerii.

Fraze:
-Ceea ce imi doresc de Craciun este…
-Cel mai frumos/placut/fascinant dar de Craciun, pe care l-am primit vre-odata este…
-Ceea ce imi place cel mai mult despre Craciun este…
-Daca as putea face orice, de acest Craciu as…

Cum se joaca acest joc?
Asaza grupul intr-un cerc.
Alege o fraza si completeaza-o. (Ceea ce imi doresc de Craciun este un calculator)
Urmatorul participant repeta ceea ce ai spus tu si apoi adaunga altceva (De exemplu: Ceea ce imi doresc de Craciun este un calculator si un pix.)
Fiecare participant va trebui sa repete toate lucrurile mentionate si apoi sa adauga unca ceva. Acelasi obiect nu poate fi adaugat de 2 ori.
Cine nu isi aminteste toate lucrurile si greseste este afara din joc.

Bineinteles ca frazele mentionate mai sus pot fi folosite pentru a sparge gheata si/sau pentru o discutie spirituala.

Leave a Reply

