Cum Sa Mananci Pomegranate

Posted: December 5, 2007 in D'ale Vietii
Tags:

article_pomegranateAzi am mancat pomegranate pentru prima data in viata mea. Am auzit de acest fruct de cativa ani insa nu l-am incercat niciodata. Adevarul este ca pomegranate nu creste nicaieri in Talpe, Bihor. Iata de ce nu am avut nici o idee despre cum acest fruct arata pe dinauntru. De asemenea nu am fost familiar cu gustul lui.

Iainte de a-l intreba pe Google, am hotarat sa experimentez de unul singur. Nu bine am infipt cutitul in pomegranate ca m-am trezit cu suc rosu peste tot. In cele din urma am mers la Google, care a stiut sa imi spuna cum sa ‘mananc’ pomegranate.

Dupa ce am taiat fructul in jumatate l-am pus intr-un vas plin cu apa, unde am separat semintele de restul fructului… si atat. In sfarsit a sosit timpul sa manac pomegranate. Nu este rau, dar nici nu l-am terminat.

Leave a Reply

