Ce Sa Gatesc De Sarbatori?

Posted: November 23, 2007 in D'ale Vietii

In fiecare an de sarbatori, unii dintre noi se streseaza si se tot intreaba “oare ce o sa gatesc anul acesta de sarbatori”? Adevarul este ca nu am retete si nici nu sunt un expert culinar. Imi place insa sa mananc… carne.
Am auzit un sfat bun si doresc sa il impartasesc cu aceia care vor avea de gatit. Foarte posibil ca unii dintre noi sa aiba inclinatia sa gateasca ceva nou… ceva cu care sa isi impresioneze familia si prietenii. Sfatul, pe care l-am auzit sugereaza ca este mai bine si mai intelept sa gatesti ceva ce stii sa gatesti si de care esti sigur ca va reusi. Ocaziile speciale nu sunt timpul cel mai potrivit pentru a incerca retete noi.

Comments
  1. Beni & Dana says:

    Salutare Radule! Mersi ca mi-ai scris pe blog, chiar ma bucur sa dau de tine dupa atatia ani. Pe unde iti duci tineretile? Eu sunt in Bucuresti… Hai sa schimbam un id ceva, eu atat pentru Yahoo Mess cat si pentru Skype, raspund cu ID_ul de benihux. See u.

  2. Radu G Pasca says:

    Beni, Merci de comment. Ma bucur si eu ca am reusit sa ne conectam dupa ani de zile.

Leave a Reply

