Incepe Un Web Site Crestin Gratuit

Posted: November 8, 2007 in Programe Free
Tags:

De acum este posibil ca orice biserica, grup de tineret, organizatie crestina, si nu numai, sa aiba propriul web site pe GRATIS. Trerapad.com este o platforma ce ofera o oportunitate extraordinara pentru oricine este interesat intr-un web site si blog gratuit. In cateva minute poti sa creezi un web site crestin gratuit. Ca sa ma conving ca aceasta oferta este reala m-am inscris si am descoperit cu mare placere ca este usor de utilizat.

Singurul lucru, pe care terapad il cere este sa puna google reclame pe siteul tau. Daca reclamele google deranjaza, ele pot fi luate de pe site in schimbul unui pret mic. Personal am asteptat ca o astfel de oportunitate sa apara pe orizont de ceva timp. In cazul in care hotarasti sa renunti la website-ul creat, cu o apasare de buton poti sa iti stergi contul.
Ca sa te convingi singur, mergi la TERAPAD.COM.

Comments
  1. pety says:

    Eu recomand googlepages, fara nici un pic de reclame. Chiar si xhost.ro nu afiseaza reclame si are o oferta destul de generoasa free. Site-ul meu e pe googlepages si e complet free si destul de dinamic (http://gutapetru.googlepages.com/index.html).Chiar si pe wordpress se poate face un site free de biserica, fara reclame (http://bb3alesd.wordpress.com/), dar si site de institutie de invatamant (http://idueo.wordpress.com/).Succes tuturor crestinilor care doresc un spatiu de gazduire free, pentru site-ul personal.

  2. Radu P. says:

    De curiozitate am mers sa vad ce oferte au cei de la xhost.ro… si m-am inscris. Inscrierea a fost extrem de greoaie si … fara succes. Desi am urmat toti pasii nu am reusit sa intru in contul creat. Inca astept ca adresa de email sa imi fie verificata.

  3. pety says:

    Radu, asa am patit si eu. 3 saptamani a durat pana m-am prins de “smecherie”. Numele siteului trebuie sa fie destul de mare. Eu vroiam pety.xhost.ro si nu mergea deloc. Pana la urma am incercat gutapetru.xhost.ro si a mers. Mai incearca…daca incerci doar cu radupg.xhost.ro nu merge…incearca cu o denumire mai lunga… succes

Leave a Reply

