Cele Mai Bune Programe Pentru Editat Poze (Fotografii)

Posted: October 6, 2007 in Fotografii, Programe Free
Tags: , , , , ,

Aparatele de fotografiat digitale au adus cu ele nevoia de programe pentru editat poze. Din diferite motive atat fotografii profesionisti cat si cei amatori folosesc anumite aplicatii/programe pentru a manipula fotografiile digitale. Daca fotografia este hobiul tau si nu ai resurse sa achizitionezi Photoshop sau alt program pentru editat fotografii, nu dispera. In acest post vei descoperi cateva programe de editat poze gratuite.

1. Cel preferat se numeste The Gimp [1] – DESCARCA GRATIS

2. PhotoPlus – Incepatorii sunt incurajati sa descarce un program ceva mai prietenos – PhotoPlus de la o companie numita Serif [4].

photo plus

3. Un alt program gratuit cu ajutorul caruia veti putea edita si organiza fotografiile se numeste Picasa Gratuit. DESCARCA PICASA FREE!

Comments
  1. […] ca unul dintre cele mai vizitate articole, pe care le-am scris este articolul intitulat, “Program Pentru Editat Fotografii si Poze“. In acest articol sunt prezentate 3 dintre cele mai bune programe de editat poze… […]

  2. gabitza says:

    Buna!
    Vreau sa imi modific niste poze…
    Cum fac?

  3. radupg says:

    Ce fel de modificare vrei sa faci? Ai incercat sa instalezi unul din programele de mai sus?

  4. DANIELA says:

    BUNA VREAU SI EU UN PROGRAM AM VAZUT LA CINEVA O POZA EDITATA ADIK LOATA O PERSOANA DINRO POZA SI PUSA INTRUN PEISAJ CUM FAC SI EU?VA ROG AJUTATIMA

  5. radupg says:

    Buna Daniela,
    Va sa zica doresti sa iei o persoana dintr-o anumita fotografie si sa o pui (combini cu) intr-o alta fotografie. Sigur, asa ceva este posibil. Din pacate nu cred ca programele gratuite pot face acest lucru. Stiu insa ca un program precum Photoshop Elements este excelent pentru asa ceva… si mai ieftin decat Adobe Photoshop.

  6. Pinkita says:

    Nu prea cred km ramane cu photoshop ?:| vreau si eu sa stiu km fac rost de el si cum se face poza mare la hi5 …8-|.. kre sti add carmen_your_princess@yahoo.com🙂

  7. mirela says:

    vreau sa modific niste poze. Cum fac?

  8. radupg says:

    Depinde ce anume vrei sa modifici… incearca sa instalezi si sa te familiarizezi cu programul “The Gimp”

  9. byencutza2003 says:

    trimiteti-mi sh me un progr de editat poze pe id byencutza_scumphyk plz

  10. dana says:

    Buna as vrea si eu un program de editat poze……adik as vrea un program cu care sa acoper punctele negre dupa fata ……cred ca intelegeti ce vreau sa spun……. va multumesc

  11. radupg says:

    Dana, The Gimp este suficient pentru nevoile tale. Sugestia mea este sa il incerci. Poti sa il descarci aici: http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html

  12. brenda says:

    buna…as vreau si eo in program de trucat poze care sa iti faca genele colorate…stii unde as pootea sa gasesc si kum se numeste??

    • Oanaa(R)Vanitik says:

      cEL MAI BUN ESTE Taaz.

      Incearcal
      Sigur iti va placea.
      Este cam complicat putin. Dar in rest e super ok.
      Mi.am trucat asa niste poze cu gene cu fond de ten.
      Iesi de acolo o alta persoana:]]

      Merita sa incerci.
      Bafta
      http://www.taaz.com

  13. radupg says:

    Dragi vizitatori, multi dintre voi ma rugati sa va trimit programe pentru editat fotografii. Adevarul este ca nu pot sa va trimit nici un program! va incurajez insa sa descarcati si sa folositi cel mai bun program de editat poze GRATUIT: http://www.gimp.org/

  14. danny says:

    buna.ma numesc Danna.si as vrea si eu programul acesta dar nu stiu de unde sa-l iau si am apelat la dumneavoastra.il vreau si eu dak puteti sa ma ajutati.va multumesc

  15. rekinu says:

    ma poate ajuta care si p mn am descarcat programu dar nu stiu sal folosesc……………..ii ffffffffffffffff greu sa lucri cu el dak ar face careva un tutorial sa dak stie care cum se face ma gasiti p rekinu_je

  16. Maddy says:

    buna..am photo shopul dar nu este bun…de curand am instalat un program nou de poze shi cere format pft..eu personal nici nu am auzit de formatu asta..stiti vreun program care sa transforme pozele in format pft ajutatima va rog..:*

  17. Niker flw says:

    programu THE GHIMP eeste doar ptr poze de la apaarate digitale??? ca eu am nishte poze d p un telefon care au ieshit mici shi nnu merge sa le modifiknici cu picasa nici photoshop.va rog spuneetimi shi mie ce program ar trebui sa folosesc.va multumesc anticipat

  18. vladutz says:

    am o problema cu Photo Plus 6. trebuie neaparat sa ma inregistrez? m-am inregistart, a venit emailu si nu stiu ce s amaui fac . iar ma pune sa ma inregistrez. dc?

  19. mariana says:

    as vrea sa am un program in care sa pot sa ma pun in orice imagine in orice peisaj ca de exemplu.si as vrea sa mai stiu daca as putea sa le modific adica sa fac o fata mai slaba ca de exemplu

  20. radupg says:

    Nu mai acceptam comentarii la acest post. Multumim pentru intelegere.

  21. 3l3n@ says:

    io am putut sa desc programele:-ppppp

  22. Alina says:

    buna ziiua am si eu o rugaminte cu ce program se face in tablouri si sa apari vedeta la magazine si in ziare reviste imi trebuie neaparat

  23. xtremcriss says:

    sal am niste poze care au esit intunecate nu stiu dak se poate face sa se vada clar si cu ce program help please

  24. andra says:

    Buna ziua eu va spun sa copiati de pe odc programul:MagicPhoto .Eu lam copiat si este foarte bun.Asta pot spune

  25. andreea says:

    off…nu prea ma descurc cu descarcatu’ asta…am reusit sa descarc cv…dar nu ma pricep la folosirea programului…:-??

  26. andreea says:

    stiu deja ce vreau…..kut un program de editat poze…insa vreau sa iasa doar persoana….nu si fundalul/cadrul in care s-a facut poza….ma poate ajuta cineva:(

  27. iuliana says:

    am folosit cred ca programele pe care le folosesc persoanele(cei care au internet)am vazu foarte multe poze in care se editeaza sa zicem de ex. eu de doua ori dar in diferite poze si in care sunt pusa intr-un peisaj sa zicem.Nu gasesc acel program.Am auzit ca la studiou se folosesc asemea programe.Pacat!.
    dar totusi vr sa st daca il pot gasi pe vreun site.ce ziceti imi puteti spune cum se numeste acel program?

  28. dorysu says:

    BUNA VREAU SI EU SA DESCARC GIMP SI NU GASESC..PLS SPUNETI SI MIE.MS DIN SUFLET.

  29. ana-maria says:

    nu stiti cumva un program prin care pot sa ma transpun in diverse peisaje?……….cred ca stiti ce vreau sa spun.
    va rog sa ma ajutati…multumesc

  30. papusika2a says:

    Va recomand photoshine….este acel program unde iti poti pune pozele in ce revista vrei,magazin.etc….il folosesc si sunt multumita de el….

  31. betty says:

    buna! asi vrea sa stiu sigur daca the gimp este gratuit…

  32. zuzu says:

    bai…pt cei care nu jtiu…pt daniela in special
    …ca sa modifici poze asa cum vrei tu ai nevoie doar de paint
    atat
    cel simplu
    e fff simplu
    daca vrei sa te ajut da add la id asta: zuzu.sweety

  33. deyu says:

    buna aceste programe costa bani??????? si as vrea un program de editat poze la ninti se poate dar vreau gratis!!

  34. VaMpiRkCa says:

    Cine imi ai shi mie o programa pentru a-mi face un filmulet video cu pozele mele proprii. Va rog mult ajutati-ma! Caut de mult o programa de genul acesta. My id Yahoo> vampircka_lennutzick shi skype lennutzick.vampircka…😦

  35. radupg says:

    VaMpiRkCa,
    Pentru a face un filmulet video profesional cu pozele tale citeste urmatorul post: http://www.radupg.com/2008/07/animoto-free-creaza-video-de-mare-calitate/

  36. Poze says:

    Interesante programele o sa le incerc si eu.

  37. andreea12 says:

    am luat programul The Gimp…dar nu stiu sa il folosesc..ma puteti ajuta?multumesc

  38. andreea 12 te ajut eu:) da-mi idu tau ca am eu gimp inca nu l-am incercat:) dar te ajut eu. o fii bun pt peisaje gimpu???????

  39. Andreea says:

    Cel mai bun program de modificat poze este cu siguranta Photoshop…. lucrez in el de un an si cu siguranta poti face tot ce vrei in el….
    Daca aveti poze de modificat si nu stiti cum trimiteti un mail pe deea_vivky@yahoo.com (mail nu pe mess) cu poza si cu ce vreti sa faceti la ea. Lasati un mail si un numar de telefon. Poza o sa fie gata in max 4 zile. Nu costa bani. Astept mail-urile voastre(deea_vicky@yahoo.com)

Leave a Reply

