Joc: Mananca Oul Nefiert

Posted: September 17, 2007 in Jocuri
Tags:

Am descoperit ca adolescentilor le plac jocurile gretoase. De aceia din cand in cand, le ofer ocazia sa participe in unul. De obicei selectez vre-o 3 sau 4 voluntari – cei mai curajosi. Un joc gretos este mancarea de oua nefierte. Dupa ce am dus tot grupul de tineri afara, le-am spus ca am nevoie de 4 voluntari. Dupa aceia i-am dat fiecaruia un ou nefiert. Le-am spus ca primul, care va manca acest ou va primi in CD cu muzica crestina. CD-ul a fost suficient ca sa ii motiveze. Spre surprinderea mea, castigatorul a fost o adolescenta. Unii din participanti au trebuit sa fuga la baie. Cred ca le-am oferit un cos de gunoi in cazul in care ar fi avut nevoie sa… stiti voi.

Leave a Reply

