PROGRAM PDF GRATUIT

Posted: September 17, 2007 in Programe Free
Tags: ,

Daca ai un web site si vrei sa transformi anumite documente in format .pdf, iti trebui un alt program, care sa transforme aceste documente. Unul dintre cele mai cunoscute programe este PDF CREATOR. Acest program NU este gratuit.Asadar, am hotarat sa fac ceva cercetari sa vad daca exista in universul internetului un program similar, care sa faca aceiasi treaba, dar care sa fie GRATUIT. Spre marea mea uimire am gasit ceea ce am cautat Programul se numeste PRIMO PDF. Deja l-am folosit de cateva ori si rezultatele sunt SUPER.

Comments
  1. flavius says:

    Whow! Super. Eu foloseam optiunea din OpenOffice, dar puteam exporta in pdf doar documente office, nu si alte tipuri de fisiere.

  2. Radu says:

    Draga Flavius,
    Sper sa iti fie de mare folos. Personal folosesc acest program pdf si sunt foarte multumit.

Leave a Reply

