World Trade Center – Tragedia Din New York

Posted: September 11, 2007 in Meditatii
Tags: ,

Inca o data ne amintim de tragicul eveniment din NY. Cum sa nu iti amintesti ziua in care intreaga lume s-a oprit pentru un moment… incremenita?La data cand atentatul a avut loc, eram in Romania, in armata. Impreuna cu cativa colegi, ne uitam la televizor. Prima data cand vestea a sosit am crezut ca este vre-o gluma, sau vre-un film. Curand insa am realizat ca este realitate.Cum este posibil ca asa ceva sa se intample? Desi am fost la mii de kilometri distanta de ceea ce s-a intamplat, am simtit socul. In acea zi de Septembrie, intreaga lume a devenit ceva cu totul diferit, o alta lume. Umanitatea a fost silita sa aiba de a face cu situatii de care nici nu am vrut sa gandim ca exista.Cine poate alinta umanitatea, acum cand ne reamintim tragedia din 9/11? Cine poate aduce alin celor, care au pierdut pe cei dragi? Intr-un mod oarecum misterios, durerea si tragedia tind sa ii aduca pe oameni mai aproape de Dumnezeu. Natiunea Americana s-a apropiat de Dumnezeu dupa tragedia de la World Trade Center, insa doar pentru putin timp. Azi, cand natiunea Americana, cand lumea intreaga, isi aduce aminte de 9/11, rugaciunea mea este ca inimile oamenilor de pretutindeni sa fie convinse ca omul este fragil si ca omul are nevoie de Dumnezeu.

Leave a Reply

