Cine Sunt Eu?

Posted: June 7, 2007 in Meditatii

Exista cineva, care sa nu isi fi pus aceasta intrebare? In anii de liceu am scris un articol in revista scolii cu acest titlu. Atunci am concluzionat ca am descoperit misteriosul raspuns la aceasta intrebare existentiala. In timpul facultatii am descoperit un gust pentru lectura. Tot atunci am avut ocazia sa descopar diferite raspunsuri la aceasta MARE intrebare, “Cine sunt eu?” Una dintre definitiile favorite suna in felul urmator, “Eu nu sunt ceea ce eu cred ca sunt. Eu nu sunt ceea ce tu crezi ca sunt. Eu sunt ceea ce eu cred ca tu crezi ca eu sunt.” Desi pare intortochiata, aceasta definitie, pe care am preluat-o de la unul din profesorii mei, consider ca este foarte aproape de realitate. Din punct de vedere al pastorului cu care lucrez, suntem ceea ce Dumnezeu stie ca suntem. In cuvintele lui, “Eu nu sunt ceea ce eu cred ca sunt. Eu nu sunt ceea ce tu crezi ca sunt. Eu sunt ceea ce Dumnezeu ma stie ca sunt”.

Leave a Reply

